+38 (044) 537-22-45

Яке майбутнє у друкованих видань і що з ними робити?

Застосування маркетингових повідомлень, реклами в друкованих виданнях може здатися дорогим способом донесення інформації в порівняннi з можливістю інтернету, веб і смартфонів, соціальних мереж, але споживачі не можуть уявити життя без друкованих видань. Як би футуристично не малювали розробники нових технологій, Internet of things, дослідження показують, що люди поки не готові повністю відмовитися від друкованих видань.

Так, відповідно до першого етапу дослідження, проведеного в липні fast.MAP / UK DMA Print Tracking Study, присвяченому вивченню зміни ставлення до друкованої продукції і всього «паперового», було виявлено, що, незважаючи на наявність навіть кількох електронних поштових скриньок, 90% людей не представляє життя без традиційної поштової скриньки і листів. Для порівняння на чотири відсотки менше людей, не готовi відмовитися від смартфона – 86%. Деякі подумають, що молоде покоління (18 – 24 роки) готове розпрощатися з колишнім способом передачі інформації, тим не менш, це не так. Удвічі більше людей як раз в зазначеному інтервалі, у порівняння з поколінням старше 55 років, стверджують, що онлайн контакти ніколи не замінять друковані видання. Це дозволяє припускати, що майбутнє друку книг, щоденників та іншої друкарською продукції в безпеці.

Якщо ви думаєте, що друк буклетів і каталогів вже марна для поширення по поштових скриньках, то це не так. Варто відзначити, що третина споживачів розчаровуються, нічого не побачивши в постовому ящику, нехай це буде реклама супермаркету по сусідству, листівка із запрошенням в новий ресторан або довгоочікуваний лист. Троє з десяти одержувачів читають пошту в той же день, що і отримали, і тільки 1 з 25 не відчинить протягом декількох днів. Статистично ймовірність донести цільову інформацію до потенційного споживача досить висока.

Ще маєте сумнiви в раціональності підготовки друку каталогів. Ось аргументи «за» – 9 з 10 одержувачів поштової розсилки зберігають отримані каталоги, 36% залишають нагадування про покупку або пробу нового товару, 25% передає інформацію про товари членам сім’ї і друзям, яким вони стане в нагоді. Правда традиційна поштова розсилка вимагає терпіння, так на 45% людей реагують на отриману інформацію – щось купують або замовляють протягом чотирьох днів, 44% – протягом тижня. Решта відреагують протягом двох тижнів. Реакція означає відвідування веб-сайту (93%), пошук інформації про продукт або послугу (34%), покупку (15%). Це більш ніж достатні показники на користь продовження використання друкованих інструментів.

Top