+38 (044) 537-22-45

Брендинг силами друкованих інструментів

У кожної компанії є відмінні риси – колір, шрифт і логотип, цільова аудиторія, повідомлення, яке компанія несе. Питання полягає в тому, як застосувати це в просуванні бренду. Друковані маркетингові інструменти – основа будь-яких зусиль в брендингової кампанії, тому що це прекрасний спосіб представити свою компанію перед клієнтами і партнерами. Можна скільки завгодно говорити, що головне те, що і як ви робите, надаєте, але без помітної «обкладинки» висока ймовірність навіть не помітити вас, серед конкурентів, що більш виділяються.

Незважаючи на глобальну інтернетизацію, корпоративні візитки, канцелярські вироби, календарі та щоденники залишаються привабливими, натякаючи на всебічне опрацювання іміджу компанії і відповідальне ставлення до нього. У такому ключі складається образ відповідальної роботи в кожному аспекті. Отже, як може допомогти друк в брендінгу?

  • Друк фірмових пакетів. Навіть, якщо ви не робите товари, а надаєте послуги, то фірмовий пакет з нагоди піднесення подарунка партнерам на свято виявиться дуже до речі.
  • Друк POS-матеріалів. Сюди можна віднести цілий перелік друкованих інструментів – воблери, хенгери, прайси, брошури, каталоги та інше. Зовсім чудово, якщо щось з цих видань можна прихопити додому, ознайомитися, ще кілька разів переглянути і таки запам’ятати назву бренду, щоб в наступний раз, при виборі продукту або послуги, вибрати ваш бренд, як уже знайомий. POS-матеріали відмінний спосіб розповісти про участь компанії в благодійних акціях, просто додайте серед стандартних рекламних матеріалів такі, що містять інформацію, як саме ви берете участь у благодійній акції, для кого вона і які результати (якщо ви вже постфактум публікуєте інформацію).
  • Наклейки. Не будемо на них довго зупинятися, тому що про них була попередня стаття. Стікери друкують в ряді варіацій, і вони багатопрофільні.
  • Друку календарів теж присвячений ряд статей про ефективність в просуванні бренду. Подробиці читайте в статті «Підвищуємо продаж і впізнаваність бренду за допомогою друку календарів».
  • Широкоформатний друк можна сказати важка артилерія в рекламі. Банери постануть перед очима сотень, тисяч людей, потенційних клієнтів. Місця розміщення розрізняються, це може бути білборд неподалік від магазину, банер на заході, спонсором якого ви є і так далі.

При розробці брендингової кампанії вкрай важливо не економити на матеріалах, так як клієнти будуть прирівнювати якість реклами до якості продукту / послуги компанії. Переконайтеся, що використовується професійне обладнання, фарби, папір і обробка як в друкарні Gnozis, і ваша компанія залишить найпрекрасніше враження.

Top