+38 (044) 537-22-45

Підвищуємо продаж і впізнаваність бренду за допомогою друку календарів

Якщо ви проводите або хоча б раз проводили дослідження про те, як бренд компанії може отримати більше продажів і підвищити впізнаваність в очах потенційних клієнтів, то ви ймовірно дізналися, що друк календарів – потужна сила в досягненні цих результатів. Більшість компанії замовляють друк календарів повнокольоровий, так як вони виглядають солідніше і привабливіше. Майже кожен хоче або вже використовує календарі на столі, підвішує на стіні, але обов’язково на видному місці, щоб бачити щодня. Таким чином, календарі – неймовірна можливiсть постійного нагадування про бренд.

image00

Проте, успіх визначається не кількістю цієї друкованої продукції, а отриманої зворотною реакцією від клієнтів. Адже впізнаваність і визнання – це приємно, але компанії вважали за краще б цього підвищення продажів. Якщо розглядати календар як інструмент брендингу та підвищення продажів, то ось перевірені поради для друку.

Директ маркетинг. Компанії, хоч і використовують календарі в просуванні бренду, іноді просто поширюють друковану продукцію. Це не зовсім ефективно, адже так, крім впізнавання, малоймовірно, що ви отримаєте зворотню реакцію. Включіть в календар купони, спеціальні пропозиції та акції, заплановані події, VIP пропозиції, доступні тільки власникам календаря. Щомісяця, кожне свято та хоч кожен день потенційний клієнт може стати реальним. Згодні, деякі події важко планувати на рік вперед, щоб включити в календар, але деякі свята, день народження компанії повторюються регулярно і залучити клієнта раніше, ніж інші підприємства почнуть рекламну кампанію – стратегічно спритний хід.

Розвеселіть власника календаря. Зробіть цю поліграфію цікавою і інтерактивною, додайте до календаря стікери з емоціями, відмітками свят або навіть походу до стоматолога. Додайте до календаря головоломку, розгадавши яку клієнт отримає вигідну пропозицію від вашої компанії.

Знайдіть «точки дотику». Хоч календар і повинен відображати сферу діяльності компанії або продукцію, що продає, не варто перетворювати це друковане видання в каталог товарів. Так, у механіків висять календарі із зображенням інструментів, але крім того бувають і настінні зображення ретро автомобілів або інші непрямі, але з точками дотику тематики. Так і власникам собак на календарі зоомагазину приємніше бачити милих граючих цуценят, або тих, що забавно їдять корм iз кумедної миски, ніж просто коробки кормів на кожному місяці.

Друкуйте вишукано. Календар настільний або настінний постійно видно і бажано, щоб він став так само гарний і красивий, як фотографії в рамках. Друкуйте на щільному папері, виділяйте елементи глянцем або навпаки робіть матовим з приємною шорсткістю, продумайте шрифт. Чим краще календар виглядає в очах власників, тим краще складається образ компанії.

І пам’ятайте, що жоден інший інструмент, що нагадує про бренд компанії щодня цілий рік, не обійдеться так вигідно для вас.

Top