+38 (044) 537-22-45

Дизайн календарів за допомогою шаблонів

Ви знаєте, що календарі можуть бути одними з найпотужніших прямих маркетингових інструментів в арсеналі, треба тільки стежити за ROI – прибутком від інвестицій. Календарі допомагають в брендінгу, налагоджують контакт між споживачем і бізнесом через мотивуючі до покупок купони, знижки і так далі. Однак і обійдеться це дорожче, ніж прості листівки. Проте, це не означає, що друк календарів – непродумана інвестиція, потрібно тільки знати, як грамотно зекономити на виготовленні. Наприклад, відмовтеся від дизайнерських послуг та скористайтеся готовим шаблоном.

Немає потреби в дизайнерi

Це значна частина у витратах на друк календарів. Індивідуальний дизайн коштує дорого, проте не завжди він потрібен. Зрозуміло, це не означає, що потрібно скопіювати ідею конкурента. Просто підберіть самостійно готовий шаблон, якими рясніє інтернет простір. Це чудова можливість включити в календар-планинг потрібні саме для вас поля, позначки, додаткову інформацію. Адаптуйте шаблон під корпоративні риси і готово – власноруч розроблений дизайн. Не менш індивідуальний, проте куди дешевше за витратами і як гріє думка, що це зроблено своїми руками.

Iдеальний друк

Страх дизайнерів любителів з’являється при підготовці файлу шаблону до друку, так як часто вони не знають, яким має бути формат файлу, колірна модель. Ось такі помилки часом приводять до помилок виробництва, якi дорого обійдуться. Використання шаблонів обгородить від таких питань і ймовірних витрат. Часто в шаблон включений шар, на якому вказана розмітка, за яку не варто виходити, щоб кожен елемент на готовому календарi був повністю відображений. Якщо і після цього залишаються сумніви, попросіть в друкарні надрукувати кілька пробних зразків, перш ніж запускати масовий друк календарів.

Перерозподіл коштів

Заощадивши на дизайні календарів, але зберігши за допомогою шаблонів професійний вид, вони залишаться привабливими для кінцевої аудиторії, якій вони призначені. А привабливий образ, як правило, відчутно підштовхує до співпраці. До того ж, ви можете перенаправити кошти в інші галузі брендингу та реклами компанії, продукції, послуг. Це може бути теж друкований інструмент, широкоформатна реклама або інтернет активність. Та й який же це чарівний шанс проявити творчість, нехай навіть готові календарі призначаються не для широкої публіки, а для використання всередині компанії.

Top