+38 (044) 537-22-45

Підготовка до широкоформатного друку банера

Широкоформатний друк передбачає специфічний набір початкових параметрів і нюансів, яких в інших друкованих маркетингових матеріалах немає. Виготовлення широкоформатних банерів лежить далеко за межами звичних брошур, листівок і каталогів. Так що рекомендується грунтовно підготуватися до друку банера, щоб прикладені маркетингово-рекламні зусилля не були марними і результат вас задовольнив.

Зверніть увагу на ці техніки широкоформатного друку, щоб переконатися в отриманні кращого результату при виділеному бюджеті:

  • Матеріал і чорнило. Широкоформатний друк застосовується для зовнішньої і внутрішньої реклами, брендування, стилізації інтер’єру, однак перше, чого очікують від такого банера – довговічність, принаймні, на термін рекламної кампанії. Тому для зовнішньої реклами вибирають вініл, як перевірений матеріал, який зарекомендував себе у використанні в широкоформатному друку. Цей матеріал запобігає розривам рекламної друкованої продукції на вітрі, збереже колір при тривалому перебуванні на сонці і впливанню вологи. Для внутрішнього використання, наприклад, для декорацій в театрі, теж може іноді застосовуватися друк на банері, але тоді матеріал вибирається такий, що сам затухає, вогнестійкий, щоб відповідати нормам пожежної безпеки. Фарби, виходячи з місця, де передбачається розміщення банера теж вибираються різні – водостійкі, з посиленим УФ-фільтром і так далі. Але варто зазначити, що при виборі стійкої фарби, банер можна неодноразово використовувати в майбутньому, при цьому якість не втратиться.
  • Типи кріплення. На стадії проекту зображення для широкоформатного друку і розміщеннi на полотні, продумайте тип кріплення – на люверсах, на скобах, на тросах або гаках, або анкорних болтах. Уникайте розміщення елементiв крiплення на значущих частинах зображення – перевірте макет зайвий раз перед здачею в друк.
  • Якщо плануєте однакові банери розмістити в декількох місцях по місту або території університету, медичного закладу, де інформацію, що повторюється, розміщують по всій території, замовляйте оптовий друк, часто в друкарнях для оптових замовлень діють знижки.
  • Подбайте про перевірку. На відміну від іншої друкованої продукції, пробний екземпляр якої вам нададуть в друкарні, з широкоформатним друком такий варіант не вийде, але поліграфіст надішле вам електронний варіант макета перед здачею в друк. Перевірте уважно текст на помилки і відповідність зображення і кольору.

Широкоформатний друк – чудовий спосіб відзначиться і донести повідомлення до широкої аудиторії за короткий проміжок часу. Залиште позитивне враження про банері, дотримуйтесь цих нехитрих порад і у вас все вийде з першого разу.

 

Top