+38 (044) 537-22-45

П’ять маркетингових стратегій, які упускають ваші конкуренти

Коли інші зусилля і інструменти, що використовуються рівні, а іноді це і не так, ключ до випередження конкурентів – всебічний маркетинг. Йти врівень на ринку з конкурентом – це звичайна справа, але іноді так виходить, якщо ви не приділяєте увагу або втрачаєте з поля зору деякі маркетингові стратегії. Однак конкуренти теж можуть деякі з них не бачити, і тоді вам випадає шанс вирватися вперед, залишивши конкурентів позаду і забравши клієнтів. П’ять стратегій, які ви можливо недооцінили.

  1. Друк стікерів і наклейок. Ідеально підходять для залучення уваги цільової аудиторії, особливо в поєднанні з розумним сценарієм розміщення. Розважальні, релевантні в потрібному місці – в торговому центрі, вбиральні, на вулиці, в бізнес центрі, де завгодно. Стікерам надають будь-яку форму і розмір, поширити такий продукт легко, а вартість в порівняння з результатом, що ви отримуєте, підвищенням впізнаваності бренду і товару – низька. Не недооцінюйте дану продукцію і випередите конкурентів.
  2. Поштова розсилка. Серед електронних листів, ваше з деякою часткою ймовірності видалять або просто не помітять. Адже електронні листи знеособлені, висилають тисячам людей. А послати друкований каталог з потрібною інформацією індивідуально потенційному клієнту або партнеру, куди індивідуальніше. Такий жест підкреслить зацікавленість у співпраці компанії. Є висока ймовірність, що конкуренти у вашій галузі ігнорують таку взаємодію з клієнтами, обійдіть їх – замовте друк каталогів.
  3. Друк плакатів. Плакати використовують Apple і Nike, так чому б вам не зробити так само? Знаєте слоган Nike, а як часто ви його бачили на плакатах, білбордах, іншій зовнішній рекламі? Так створюється імідж, підвищується впізнаваність, лояльність клієнтів.
  4. Буклет маркетинг. Стратегія схожа з каталогами. Додавайте в буклети інформацію, яка корисна для клієнтів, промо коди на знижки. Розставляйте в видимих ​​місцях або вкладайте в упаковку з товарами. Готово! У клієнтів не залишиться можливості не помітити і не переглянути декілька сторінок буклету. А успіх зворотнього зв’язку залежить від якості наповнення цієї друкованої продукції. Якщо ви представлені оффлайн організацією, не забудьте вказати адресу, за якою вас знайдуть.
  5. Магніти. Трохи незвичний, але не менш цікавий і ефективний інструмент. Нанести зображення можна на кожен тип магніту – плоский у вигляді кишенькового календаря, рельєфний, що повторює емблему, наочно показує пропоновані товари або послуги. Додайте інформацію про постійно діючу або сезонної знижки і ось уже магніт притягує нових клієнтів.

Звичні інструменти можна незвично використовувати. А чим більш несподіваний крок, тим більше ви виділяєтеся серед конкурентів.

Top