Коли інші зусилля і інструменти, що використовуються рівні, а іноді це і не так, ключ до випередження конкурентів – всебічний маркетинг. Йти врівень на ринку з конкурентом – це звичайна справа, але іноді так виходить, якщо ви не приділяєте увагу або втрачаєте з поля зору деякі маркетингові стратегії. Однак конкуренти теж можуть деякі з них не бачити, і тоді вам випадає шанс вирватися вперед, залишивши конкурентів позаду і забравши клієнтів. П’ять стратегій, які ви можливо недооцінили.
- Друк стікерів і наклейок. Ідеально підходять для залучення уваги цільової аудиторії, особливо в поєднанні з розумним сценарієм розміщення. Розважальні, релевантні в потрібному місці – в торговому центрі, вбиральні, на вулиці, в бізнес центрі, де завгодно. Стікерам надають будь-яку форму і розмір, поширити такий продукт легко, а вартість в порівняння з результатом, що ви отримуєте, підвищенням впізнаваності бренду і товару – низька. Не недооцінюйте дану продукцію і випередите конкурентів.
- Поштова розсилка. Серед електронних листів, ваше з деякою часткою ймовірності видалять або просто не помітять. Адже електронні листи знеособлені, висилають тисячам людей. А послати друкований каталог з потрібною інформацією індивідуально потенційному клієнту або партнеру, куди індивідуальніше. Такий жест підкреслить зацікавленість у співпраці компанії. Є висока ймовірність, що конкуренти у вашій галузі ігнорують таку взаємодію з клієнтами, обійдіть їх – замовте друк каталогів.
- Друк плакатів. Плакати використовують Apple і Nike, так чому б вам не зробити так само? Знаєте слоган Nike, а як часто ви його бачили на плакатах, білбордах, іншій зовнішній рекламі? Так створюється імідж, підвищується впізнаваність, лояльність клієнтів.
- Буклет маркетинг. Стратегія схожа з каталогами. Додавайте в буклети інформацію, яка корисна для клієнтів, промо коди на знижки. Розставляйте в видимих місцях або вкладайте в упаковку з товарами. Готово! У клієнтів не залишиться можливості не помітити і не переглянути декілька сторінок буклету. А успіх зворотнього зв’язку залежить від якості наповнення цієї друкованої продукції. Якщо ви представлені оффлайн організацією, не забудьте вказати адресу, за якою вас знайдуть.
- Магніти. Трохи незвичний, але не менш цікавий і ефективний інструмент. Нанести зображення можна на кожен тип магніту – плоский у вигляді кишенькового календаря, рельєфний, що повторює емблему, наочно показує пропоновані товари або послуги. Додайте інформацію про постійно діючу або сезонної знижки і ось уже магніт притягує нових клієнтів.
Звичні інструменти можна незвично використовувати. А чим більш несподіваний крок, тим більше ви виділяєтеся серед конкурентів.