+38 (044) 537-22-45

Каталоги, буклети або все разом?

image00

У вас є деякий набір продуктів, який ви хочете показати потенційним клієнтам через директ поштову розсилку цільовiй аудиторії в маркетинговій кампанії. Але ви сумніваєтеся, як на друку організувати це – у вигляді каталогу або буклету, і який з цих інструментів принесе бiльшу віддачу від інвестицій. Продовжуйте читати статтю, і ви дізнаєтеся, як вибрати між друком каталогу і друком буклету, і як використовувати обидва ці види продукції.

Отже, каталог або буклет? Спершу розгляньте процес продажу. Ви продаєте десятки і сотні товарів низької і середньої вартості – тоді друк каталогів краще, так як в ньому клієнти побачать більшу кількість продукції з короткою характеристикою і вартістю, що дозволить їм зробити вибір в короткий термін і зробити покупку через інтернет магазин або, відвідавши традиційний. Якщо ви продаєте дорогу продукцію, продукцію з великою кількістю змінних параметрів або пропонуєте послуги, то друк буклета – для вас. У буклеті міститься ознайомча інформація, яка стане в нагоді або навіть підштовхне до тривалого процесу замовлення наданого товару або послуги і продажу. До того ж і цілі у каталогу і брошури розрізняються: мета брошури – отримати телефонний дзвінок, відвідування сайту, це тільки етап у воронці продажів; мета каталогу – закликати до миттєвої покупки.

Сила в тандемі. Використовуючи ці два інструменти в тандемі, ви посилите маркетингову кампанію. Друк каталогу послужить посередником між невеликими покупками, на кшталт товарів-компліментів до великих, які представлені в буклеті. Брошура теж послужить передумовою до здійснення покупки товарів. Так, посилаючи ознайомчу брошуру з описом характеристик, позитивних сторін товарів, по пошті ви підготуєте клієнта до моменту отримання каталогу з переліком продукції, для якої заздалегідь створено образ такої, що благоволить до покупки. Однак не робіть занадто довгий проміжок між відправкою друкованих видань, щоб в перерві клієнт не вибрав іншого продавця. Доставка теж повинна бути оперативною, таким чином ви з першого разу підсилите позитивне враження про співпрацю, що послужить приводом для повторної взаємодії клієнта з вами.

Зворотний порядок – спочатку послати каталог з асортиментом, а потім буклет з посиланням на сайт, можливо купоном на знижку на товари, які передбачають ряд нюансів в комплектації і безпосередню взаємодію з представниками компанії. Таким чином, ви починаєте індивідуалізований діалог, за допомогою якого потенційний клієнт перетворюється в реального. Використовуйте друк каталогів та буклетів з відповідною стратегією і покращуйте показники бізнес ефективності.

 

Top