+38 (044) 537-22-45

Факти про користь друкованих видань у розвитку бізнесу

Хочете кілька фактів, щоб переконатися, що витрати на друк для маркетингових та кампаній зі збору коштів не марні? Ці факти були зібрані на спеціалізованому ресурсі Rediscover Print. Так, це американський ресурс, і наведені факти стосуються досліджень американської аудиторії, але це не робить їх менш цікавими, а можливо ви знайдете збіги і з власними дослідженнями цільової аудиторії.

  • 79% домашніх господарств стверджують, що вони читають або хоча б перевіряють поштову скриньку (традиційну) кожного дня. – The 2009 Household Diary Studies.
  • Показник згадування і подальшого називання бренду вище після ознайомлення з ним в друкованому варіанті, так як онлайн інформація на моніторі на 20-30% гірше читається. – Down to Earth Insights.
  • Індивідууми схильні краще запам’ятовувати інформацію в друкованому вигляді, а не на екрані. Експеримент з брендами показаними на папері і на екрані підтвердили цей факт. – Доповідь журналу “Psychology and Marketing”.
  • 76% споживачів звертають увагу і читають директ рекламу. 89% цієї аудиторії – жінки 35 – 49 років. – Print in the Mix.
  • 83% стверджують, що їм подобаються друковані видання, тому що їх зберігають, як довідковий матеріал на майбутнє. – Appleton Coated ROI Study.
  • Дизайнери сьогодні, як і раніше, цінують друковані видання за сильні сторони – сталість, відчутність і матеріальність, зручність, портативність, відчуття справжності та впевненості. Дійсно, ці якості позитивно відрізняють поліграфію в століття десенсибілізуючих технологій, що вiдчужують людей. У друкованому варіанті отримання інформації відчувається зв’язок з людьми. – Результати опитування GDUSA 2010 Print Design.
  • Цільова поштова розсилка приносить 78% доходів некомерційним організаціям. – Цільове аналітичне дослідження Blackboud.
  • Веб-ресурси, які використовують друк каталогів в просуванні товарів або послуг отримують на 163% більше доходів, ніж ті, які не користуються цим інструментом. – Дослідження поштової служби США comScore Survey.
  • Рекламні кампанії, які поєднують пряму поштову розсилку і інтернет просування, на 25% отримують більшу кількість відвідувань веб-ресурсу. – Direct Marketing Association’s Insert Council.
  • Продажі в інтернет магазині ростуть на 20 – 50% після розсилки друкованих каталогів. – Key Catalog / Multichannel Issues Study
  • 59% керівників компаній довіряють більше публікаціям у пресі, ніж в інтернет джерелах. – Print in the Mix.
  • 24% передають або радять прочитати статтю іншому. – Print in the Mix.
Top