+38 (044) 537-22-45

Ефективність друкованих каталогів в онлайн продажі

Аарон Монтгомері Уорд – з ім’ям цього підприємця пов’язують винахід поштового замовлення через друковані каталогів. А перший каталог був посланий в 1872 році в Чикаго, і представляв собою прайс-лист з товарами та інструкцію про замовлення доставки. Пізніше це видання збільшилося в об’ємі до 540 ілюстрованих сторінок, і стало називатися «Dream book» – «Книга мрії».

З появою інтернету поліграфічна галузь, як допоміжна в організації продажів, зменшила тиражі продукції. Інтернет тепер провідний засіб здійснення покупок. Але друк каталогів і журналів тримається на плаву. Тепер компанії використовують їх, як підкріплення збільшення обсягу продажів через інтернет, при цьому скорочуючи витрати на інші способи просування. Друкований варіант знайомить потенційних покупців з продукцією компанії, в той час як сайт в інтернеті забезпечує зручність замовлення і більший вибір. На тему ефективності використання друку каталогів для онлайн бізнесу американські поліграфісти провели дослідження і виявили наступні результати.

Коі Клемент, який застосовує каталоги, як інструмент директ-маркетингу, і серед клієнтів якого Procter & Gamble, Hewlett-Packard і J. Crew стверджує, що споживачі використовують друкований каталог, як керівництво по тому, що продає компанія. Тому що сайти з великим асортиментом часто важкі в навігації для користувача. Згідно з цією інформацією, компанії організовують друк каталогів на основі того, як люди роблять покупки онлайн. Так, з’ясувавши, що найбільш використовуваний фільтр на сайті – ціна, товари в друкованому варіанті теж розділили в категорії за ціною. Якщо ви ще думаєте, що розсилку друкованих видань проводить мало компаній, то знайте, що більш 17 млрд каталогів були надіслані поштою в тому році, і це тільки в США. 62% рітейлерів (роздрібних продавців) стверджують, що паперові каталоги складають вагому частину в отриманні доходів.

Ось ще аргумент на користь використання цього друкованого інструменту – 60% дорослих (старше 40 років) людей відмовилися від покупок онлайн через негативного досвіду. Вони перейшли на традиційну покупку в звичайних магазинах. Вдало складений каталог підвищує ймовірність відвідування онлайн або традиційного магазина компанії. Але так як частіше орієнтуються на молоде покоління в прогнозуванні розвитку бізнесу, то ось результати дослідження серед молодих людей 17 – 26 років і їх досвід використання друкованих каталогів. Параметрів сім:

  1. Вік опитуванихВозраст опрашиваемых по использованию печатных каталогов
  2. Статьimage01
  3. Чи отримували раніше друковані каталоги?image04
  4. Якщо так, здійснювали покупки за каталогом?image03

З одного боку 20,6% здається мало, але це ж кожен п’ятий, і це серед молоді.

  1. Ви робите покупки онлайн?image00
  2. Як часто ви використовуєте такі канали для здійснення покупок?image06
  3. Як часто ви шукайте товари в каталогах?image05

Ще респондентів запитували: «Якщо ви ще використовуєте каталоги для замовлення товарів, чому так?» Більшість опитаних відповіли, що друковані зображення продуктів і цікаві конструкції видань захоплюють увагу і створюють враження, що ви вже тримаєте товар в руках.

Таким чином, можна сміливо стверджувати, що друк каталогів – ефективний інструмент багатоканального директ-маркетингу для сфери онлайн і оффлайн продажів.

Top