+38 (044) 537-22-45

Eco-friendly друк на прикладі календарів

image00З кожним роком більша кількість людей розуміє відповідальність за збереження навколишнього середовища, таким чином тенденція eco-friendly – «дружнього» по відношенню до екології виробництва, поширюється на багато галузей. Не стала винятком і поліграфія. У даній сфері існує кілька шляхів eco-friendly друку. Розберемо деякі на прикладі друку календарів.

Друк календарів на папері, виготовленому з вторинної сировини. Друкуйте календарі на стандартному матовому папері щільністю 70. Перероблений календар зменшить кількість витрат деревини на виготовлення паперу вдвічі, що виразно сприятливо позначається на стані навколишнього середовища.

Скористайтеся для друку календарів соєвими чорнилами. Несподівано, проте цей продукт береться в основу і для професійного друку. До того ж, в порівняння з чорнилом з нафтопродуктів, які ще й випаровують шкідливі ЛОС (летючі органічні сполуки) в процесі сушіння, соєві чорнила характеризуються кращою передачею кольору і меншою схильністю до вигоряння і вицвітання друкованих видань.

Переробка. Зрозуміло, кожен паперовий виріб підходить для переробки, але іноді виникають сумніви, а чи не стане в нагоді цей документ, замітка, каталог в майбутньому? З календарями таке питання не виникає, навряд чи людям знадобиться торішній календар. Тому, цей поліграфічний виріб раціонально відправити на переробку. Якщо ви друкуєте календарі на замовлення, вкажіть на сторінці останнього місяця, що він зроблений з матеріалу, який переробляється, і підлягає утилізації як вторинна сировина. Крім користі навколишньому середовищу, такий крок ще підкреслить відповідальність вашої компанії про екологію, що теж раціональний маркетинговий хід. Адже деякі компанії піклуються про екологію виключно в цілях самореклами.

Якщо ж ви дбаєте про майбутнє екологічний стан навколишнього середовища, поширюйте інформацію про важливість eco-friendly поведінки на календарях, додайте пару пропозицій на кожній сторінці місяців замітку про це, про участь вашої компанії в «зелених» акціях або зробіть повністю календар екологічним – і в плані виробництва, і в плані наповнення.

До того ж, екологічно свідома поведінка економічно вигідна, так економляться кошти при утилізації вторинної сировини. А так як календар чудовий спосіб позиціонувати і просувати бренд, додаючи в нього дані про зусилля в «зелених» справах, ви показуєте себе з позитивного боку і створюєте імідж компанії.

Top