+38 (044) 537-22-45

10 трюків для поліпшення листівки

ЛистовкиІноді листівки сприймаються людьми як непотрібне використання паперу або беруться тільки, щоб прискорити роботу промоутера. Однак таке трапляється не з усіма листівками. У будь-якому випадку хоча б для швидкого ознайомлення людина кидає погляд на отриманий листок паперу, і цей момент – ключовий, так як після одного погляду він або продовжить вивчення, і можливо стане потенційним клієнтом, або викине і забуде про зазначену інформацію. Щоб результат поширення збігся з очікуваннями, друк листівок слід спланувати і підійти до цієї рекламної кампанії відповідально. Більшість друкарень тільки виконують прийняте замовлення, а ми порекомендуємо десять трюків для друку листівок, які привернуть увагу і спрацюють як маркетинговий інструмент.

  1. Сплануйте зміст. Так, у цього друкованого продукту має бути зміст, як і у книги – елемент захоплення уваги, утримання, цільове повідомлення, підсумок співпраці з вами.
  2. Всі люблять картинки. Уже зазначено, що зображення – це той елемент, який відразу кидається в очі і вирішує – дивитися далі на листівку чи ні. Постарайтеся вибрати таку картинку, щоб у людини навіть не знайомої з вашою продукцією або послугою як мінімум з’явилася зацікавленість в ній.
  3. «Пограйте з розміщенням». Це стосується і тексту, і картинок. У друку листівок немає строгих правил розміщення і вибору шрифту. Не обов’язково вибирати одну фонову картинку або логотип і писати нудний текст одним шрифтом. Скомпілюйте кілька вдалих зображень, виділіть великим шрифтом основну думку – готово! Навіть в чорно-білому кольорі листівка стане привабливішою і цікавішою.
  4. Гармонія кольору. З чорно-білим варіантом зрозуміло. З кольоровим – складніше. Підберіть кольори, що гармонійно поєднуються, на яких легко читати потрібну інформацію. Не завжди спирайтеся на корпоративні кольори, те, що «грає» в оформленні сайту або у друку календарів компанії, не завжди позитивно проявиться в насиченою кольорами листівці.
  5. За списком. Використовуйте списки, щоб виділити головні тези просуває компанії / товару / послуги, але не перестарайтеся – п’яти пунктів вистачить.
  6. Зроби це. Закликайте одержувача до дії – телефонуйте / пишіть / заходите на сайт / заходите в магазин і інші сильні фрази на психологічному рівні спонукають докладніше ознайомитися з об’єктом рекламної кампанії.
  7. Вивчіть аудиторію. Нераціонально і нерентабельно роздавати листівки зі знижками на автозапчастини в метро або на зупинці міського транспорту. У більшості це нецільова аудиторія.
  8. Відчуйте себе клієнтом. Об’єктивно оціните, привернула б представлена ​​інформація вас, як клієнта. Так? Тоді сміливо замовляйте друк листівок повним тиражем.
  9. Звертайтеся до людини. Знеособлені пропозиції прийнятні і необхідні в науковому тексті, статтях, а в листівках, які бере конкретна людина, краще звертатися індивідуально – «Ви, Ваш».
  10. «Рівняйсь»! Не забувайте перед відправкою в друк перевіряти макет листівки за допомогою сітки графічного редактора, так ви впевнено розташуйте кожен елемент майбутньої листівки або можливо ще раз переглянете стиль в бік поліпшення.

Пам’ятайте, що готовий друкований продукт гармонійний в бізнес задумці, оформленні та корисності потенційному клієнту.

Top