+38 (044) 537-22-45

Листівки або буклети?

БуклетыЛистівки або буклети – найекономніший спосіб знайти і залучити нових клієнтів. Компанії з маленьким бюджетом на рекламу використовують, саме цей вид реклами. Однак, часто виникає питання: яким засобом реклами варто скористатися? Що буде ефективніше – листівки або буклети? Виготовлення буклетів – це віддруковування листів і за допомогою фальцювання складання в пару раз. Така форма дуже вдала для донесення інформації, виглядає презентабельно і вміщує більшу кількість інформації.

Але при порівнянні з листівкою, друк буклетів виходить більш дорожчим, подорожчання відбувається в слідстві використання фальцовки. Тому поширення буклетів відбувається c невеликою відмінністю від листівки. Популярними місцями роздачі буклетів є профільні виставки, семінари та презентації, де необхідно продемонструвати товари або послуги компанії. Буклети роздаються активно біля торгових точок і недалеко від інших місць стовпотворіння людей. Так як, буклет дорожче, ніж листівка, його поширюють клієнтам максимально близько до об’єкту реклами.

Буклет мають більш представницький вигляд і тому використовуються в таких випадках, коли компанія не може собі дозволити використання дешевих рекламних носіїв (листівки) з міркувань іміджу.
Листівка – аркуш паперу з надрукованою інформацією на ньому. Дешевий і популярний рекламний носій. Для досягнення необхідного ефекту від листівки, необхідний привабливий і якісний дизайн , зручний формат і грамотне донесення повідомлення.

Масовість цього рекламного інструменту дуже висока. Їх друкують величезними тиражами, а їх поширення відбувається в місцях з масовим скупченням людей, вкиданням в поштові скриньки і т.д. Основна мета – максимально поширити рекламну інформацію серед потенційних клієнтів і заощадити на цьому кошти.

Перевага в друку буклетів – представницький вигляд, а листівок – низька вартість. Вимоги до оформлення та інформативного змісту однакові – яскравий дизайн, ясність викладанная тексту, проста подача інформаці , зручне розташування контактних даних.
Більш зацікавленним аотенційним кліентам пропонуються вже інші рекламні продукти – брошури, каталоги, роль яких донести до клієнта інформацію і переконати його скористатися Вашими послугами або придбати Ваші товари.

Top